pondelok 30. septembra 2013

Jesenná grilovačka

Ahojte, včera bolo vonku tak krásne, slniečko svietilo celý deň a príjemne hrialo. Tento rok sme doma grilovali len párkrát a keďže už je jeseň a mali sme voľný víkend, rozhodla som sa, že namarinujem nejaké mäsko a na slniečku si ho ugrilujeme :)
Ktovie ako takéto pekné počasie vydrží, predpokladám, že toto bola posledná tohtoročná grilovačka :(
V sobotu večer som naložila kuracie prsia do dvoch marinád, do sladkej a takej cesnakovo-korenistej, väčšinou robím tieto dve. Pred grilovaním som dala piecť zemiaky len tak na masle s provensálskym korením, to bola vôňa :)


Kým sa zemiaky piekli, môj drahý šikovne obracal kúsky mäsa na grile, a veruže mu to ide výborne :) 
Po záhrade sa rozliehala úžasná vôňa, výborne sme sa najedli a posedeli na slniečku.


Na tanieri so zemiačikmi, paradajkami a výborným domácim kečupom ♥


A ešte k tomu nejaké bublinky :)


Ak som vám narobila trošku chute, ospravedlňujem sa :D Ak máte čas a chuť pripravte si niečo chutné aj vy, treba využiť pekné slnečné počasie, veď ani sa nenazdáme a budú tu Vianoce :) 




2 komentáre:

  1. normalne ze slintaaaaaaam :D hmmm mnam mnam, takeee chute si mi narobila, akurat som hladna v robote, rozmyslam ci idem na obed, alebo este vydrzim do pobedia, ale nejak som pri tomto clanku vyhladla :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :D heeej? no treba ísť na obedík, najvyšší čas :) mne ešte ostalo z toho mäska, lebo sme urobili dosť veľa, tak som si teraz ešte robila fajný zeleninový šalátik s ním :) a dobrú chuť inak ;)

    OdpovedaťOdstrániť