streda 2. októbra 2013

Vitamíny v pohári

Ahojte, keď som išla dnes do záhrady pre mrkvu do polievky, napadlo ma, keďže máme vééééľa mrkvy, že by som si mohla urobiť mrkvovo-jablkový džúsik. Odšťavovač leží už dlhé roky v skrinke, použili sme ho len párkrát, a vonku je nepríjemne chladno a ešte ten vietor :( treba nejaké vitamíny :) 
Tak prečo by som si nespravila takú fajnotku?!
Zmixovala som si 2 veľké mrkvy a 2 jablká. Štava bola výborná, vypila som ju za chvíľku :D Škoda len, že čistenie odšťavovača trvalo dosť dlho :) Ale nevadí, zajtra si asi spravím zas. 
Robievate si aj vy rôzne šťavy? Ak áno, aké? :)


4 komentáre:

  1. mnaaam mnam :) vitaminiky treba doplnat, hlavne v tomto jesennom obdobi, ked su vsetci chory :/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Čerstvú šťavu by som si tiež dala, škoda, že nemáme odšťavovač :) Už mi ostávajú len smoothies :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Smoothies sú tiež super :) dala by som si teraz nejaký :)

    OdpovedaťOdstrániť