pondelok 21. októbra 2013

♥ Oriflame Beauty Eyebrow Kit ♥

Kedysi som si obočie vôbec nezvýrazňovala, ani nedofarbovala, len trhala. Teraz vždy pri každodennom líčení si obočie dofarbujem týmto setom na obočie od Oriflame. Doteraz som používala len hnedú kajalovú ceruzku alebo tieň na oči. Tento set ma však dostal.


Má dva hnedé tiene, jeden svetlý hnedý a druhý tmavý. Oba mi farebne vyhovujú, čo som nesmierne rada. Svetlý môžem používať na denné líčenie a ten tmavší sa skvele hodí na večerné líčenie. Set obsahuje aj vosk, ktorým sa tvar obočia zafixuje. To je super, pretože moje obočie sa správa ako sa mu zachce. Musím si ho aj zastrihávať, pretože je dlhšie a potom ide na všetky strany. 
V sete sú dva štetčeky, jeden na tieň, druhý na vosk. Nájdete tam aj zrkadielko. Setík je maličký, takže sa v pohode zmestí do každej kozmetickej taštičky.
Celú recenziu aj s fotkami si môžete pozrieť TU.

2 komentáre:

  1. Wau..takéto sety na obočie mám rada :) ..dosť podobný set má aj Essence ale nie je tam ten vosk...a kedže mám asi také obočie ako ty,že ide na všetky strany dosť by sa mi to hodilo :-) určite si to niekedy objednám :))

    Beperfectissimple

    OdpovedaťOdstrániť
  2. kedysi mi úplne stačila ceruzka, ale teraz si bez tohto setu neviem predstaviť moje denné líčenie :)

    OdpovedaťOdstrániť