pondelok 9. septembra 2013

Výborný mrkvový koláč so skaramelizovanými slivkami

Keďže je práve sezóna sliviek a mám ich veľmi rada, tak som sa rozhodla pohľadať na internete nejaký chutný recept. Napadla ma kombinácia sliviek a karamelu, tak som skúsila vygoogliť slivkovo-karamelovú kombináciu (ani neviem ako ma to napadlo) a našla som recept na mimibazar.sk od užívateľky menom EmKa. TU si môžete pozrieť recept od nej aj s fotonávodom. Receptov na hľadanú slivkovo-karamelovú kombináciu som veľa nenašla a tento ma zaujal, hlavne s tými skaramelizovanými slivkami :) Koláčik bol výborný, všetkým veľmi chutil. Určite odporúčam vyskúšať nielen so slivkami, ale aj s iným ovocím, napríklad hruškami, jablkami, čo máte doma :)



4 komentáre:

  1. hmmmmmm hneď by som si dala ^_^ chute si mi spravila :)
    Lienka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to som rada Leni :) bol výbornýýý :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. určite bol chutný lebo už len podľa fotky by som si hneď dala =D
    http://bar-bor-ka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. bol výborný, hneď sa zjedol, škoda len, že už nie je sezóna sliviek :D

      Odstrániť