nedeľa 22. septembra 2013

Vyživujúci odličovač očného mejkapu od Avonu

Všetky dobre vieme, aké je odličovanie dôležité. Každý deň totiž svoju pleť zaťažujeme mejkapom, púdrom, tieňmi, špirálou atď. a to dá pleti dosť zabrať. Je dôležité, aby sme každý večer pred spaním pleť dôkladne vyčistili a pripravili ju na regeneráciu, ktorej sa jej počas spánku dostane. Nesmieme ju zanedbať aj keď sme veľmi unavené. Stačí, že sa nám večer odlíčiť nechce, vykašleme sa na to a na druhý deň už môžeme badať známky znečistenia, zápalu a zapalených vyrážok sa môžete zbavovať aj celý týždeň....a čo sa týka očného mejkapu v prípade neodlíčenia, mihalnice veľmi oslabnú a pri odlíčení vám môžu začať aj vypadávať. A to iste nechceme.



Napísala som recenziu na očný odličovač od značky Avon - conditionig eye makeup remover lotion, ktorý som si už dávnejšie objednala. Bol za nízku cenu, len nejaké dve eurá v akcii, tak som si povedala, prečo ho nevyskúšať. Sľubuje jednoduché odlíčenie a vyživenie. Balenie má objem 150 ml, čo je podľa mňa taká štandardná veľkosť. Používam ho už dosť dlho a stále mám z neho dosť. Odlíči aj silnejšie líčenie, no jediné minus u mňa je, že ma po ňom štípu oči. Mám citlivé oči a stáva sa mi to aj pri iných odličovačoch.
Celú recenziu na tento odličovač si môžete pozrieť na KAMzaKRASOU.sk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára